Пошуковий запит: (<.>A=Харенко А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Харенко М. І. Біотехнологічні заходи при відтворенні свиней та перспективи їх застосування [Електронний ресурс] / М. І. Харенко, О. М. Чекан, А. М. Харенко, А. А. Грабенко // Науково-технічний бюлетень. - 2013. - № 109(1). - С. 298-302. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ntb_2013_109(1)__49
|
2. |
Харенко А. О. Маркетинг продукції олійних культур сільськогосподарських підприємств Черкаської області [Електронний ресурс] / А. О. Харенко, О. Л. Бурляй, Н. Б. Побережець // Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва. - 2012. - Вип. 81(2). - С. 396-406. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zhpumus_2012_81(2)__55
|
3. |
Бурляй О. Л. Сучасний стан розвитку садівництва в Україні [Електронний ресурс] / О. Л. Бурляй, А. П. Бурляй, А. О. Харенко // Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва. - 2013. - Вип. 82. - С. 249-259. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zhpumus_2013_82_41
|
4. |
Бортник Т. І. Екологічний маркетинг як складова формування раціонального землекористування [Електронний ресурс] / Т. І. Бортник, В. А. Лементовська, А. О. Харенко // Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва. - 2013. - Вип. 82. - С. 276-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zhpumus_2013_82_45
|
5. |
Харенко А. О. Маркетингові дослідження економічної ефективності виробництва і переробки молока [Електронний ресурс] / А. О. Харенко, О. Л. Бурляй // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2010. - Т. 12, № 2(5). - С. 120-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2010_12_2(5)__27
|
6. |
Харенко А. О. Маркетингові дослідження економічної ефективності виробництва крупяних культур в сільськогосподарських підприємствах [Електронний ресурс] / А. О. Харенко, О. Л. Бурляй // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2011. - Т. 13, № 1(2). - С. 328-335. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2011_13_1(2)__58
|
7. |
Харенко А. О. Виробничо-збутова діяльність сільськогосподарських підприємств щодо сої [Електронний ресурс] / А. О. Харенко, В. В. Бобко // Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва. - 2014. - Вип. 86(2). - С. 48-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zhpumus_2014_86(2)__9
|
8. |
Бурляй О. Л. Гармонізація стандартів продукції садівництва до вимог ЄС [Електронний ресурс] / О. Л. Бурляй, А. О. Харенко // Збірник наукових праць Подільського державного аграрно-технічного університету. - 2011. - Вип. 19. - С. 223-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZnpPdatu_2011_19_55
|
9. |
Коротєєв М. А. Розвиток молочного скотарства в сільськогосподарських підприємствах регіону [Електронний ресурс] / М. А. Коротєєв, О. С. Колесов, А. О. Харенко // Економіка. Фінанси. Менеджмент: актуальні питання науки і практики. - 2016. - № 3. - С. 42-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efmapnp_2016_3_6
|
10. |
Бурляй А. П. Особливості формування витрат на виробництво органічної продукції рослинництва [Електронний ресурс] / А. П. Бурляй, О. Л. Бурляй, А. О. Харенко // Економічний часопис-ХХІ. - 2015. - № 3-4(2). - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2015_3-4(2)__8
|
11. |
Харенко А. О. Особливості збутової діяльності сільськогосподарських підприємств: регіональні аспекти [Електронний ресурс] / А. О. Харенко, В. В. Бобко // Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва. - 2016. - Вип. 88(2). - С. 319-334. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zhpumus_2016_88(2)__40
|
12. |
Харенко А. О. Збут продукції рослинництва сільськогосподарськими підприємствами [Електронний ресурс] / А. О. Харенко, О. Л. Бурляй, Т. І. Бортник // Актуальні проблеми економіки. - 2015. - № 8. - С. 213-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2015_8_28 Проаналізовано ефективність збутової діяльності сільськогосподарських підприємств Черкаської області щодо основних видів продукції рослинництва та вплив концентрації виробництва на її показники. Визначено провідні підприємства галузі на території регіону та розглянуто результати їх діяльності. Запропоновано заходи, що здатні позитивно вплинути на ефективний збут продукції галузі господарствами регіону.
|
13. |
Харенко А. О. Збут продукції тваринництва сільськогосподарськими підприємствами [Електронний ресурс] / А. О. Харенко, М. А. Коротєєв, Т. І. Бортник // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 10. - С. 185-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_10_22 Проаналізовано ефективність збутової діяльності сільськогосподарських підприємств Черкаської області за основними видами продукції тваринництва та вплив концентрації виробництва на її показники. Визначено провідні підприємства галузі на території регіону та розглянуто результати їх діяльності. Запропоновано напрями, здатні позитивно вплинути на ефективний збут продукції галузі господарствами регіону.
|
14. |
Харенко А. О. Комплекс маркетингу сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / А. О. Харенко, Ю. А. Цимбалюк // Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва. - 2016. - Вип. 89(2). - С. 146-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zhpumus_2016_89(2)__16
|
15. |
Кисіль С. С. Зарубіжний досвід розробки дизайн-рішень інтер’єрів інтернатів для людей похилого віку [Електронний ресурс] / С. С. Кисіль, А. В. Харенко // Сучасні проблеми архітектури та містобудування. - 2018. - Вип. 51. - С. 113-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spam_2018_51_18
|
16. |
Харенко А. Джазове музикування Харкова: шлях до професійного мистецтва [Електронний ресурс] / А. Харенко // Українська музика. - 2018. - Число 1. - С. 69-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrmuzyka_2018_1_10
|
17. |
Пенькова О. Г. Напрями активізації маркетингової діяльності малих та середніх сільськогосподарських підприємств України у контексті адміністративно-територіальної реформи [Електронний ресурс] / О. Г. Пенькова, А. О. Харенко, Д. М. Соковніна // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Сер. : Економіка. - 2018. - Вип. 2. - С. 96-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdue_2018_2_16
|
18. |
Харенко А. О. Основні тенденції взаємодії джазу та фольклору в харківському культурному просторі [Електронний ресурс] / А. О. Харенко // Традиції та новації у вищій архітектурно-художній освіті. - 2019. - Вип. 4. - С. 83-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tnvakho_2019_4_15
|
19. |
Харенко А. Музична драматургія як творчий метод у джазовому мистецтві: на прикладі фортепіанної творчості Сергія Давидова [Електронний ресурс] / А. Харенко // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. - 2019. - Вип. 55. - С. 155-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvmp_2019_55_13
|
20. |
Лементовська В. А. Інноваційні форми комунікаційної діяльності в маркетингу [Електронний ресурс] / В. А. Лементовська, А. О. Харенко // Інвестиції: практика та досвід. - 2020. - № 19-20. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2020_19-20_12
|
| |